سفارش تبلیغ
صبا ویژن

CRM

مشاوره CRM

    نظر

مشاوره CRM

پس از ما تمکین تجربه اعتبار برای رستوران ها فست فود منتشر شد، گزارش کسب و کار خودی خواسته دومینو به اظهار نظر در رتبه بندی غول پیتزا را (15 از 19 رستوران ها فست فود). در اینجا چگونه نماینده مهره های بازی دومینو در پاسخ:

    
ما تنها رستوران زنجیره ای در اندازه ما در ایالات متحده است که هفت سال متوالی از همان رشد فروش فروشگاه مثبت را تجربه هستید و ما این پیتزا بهترین مزه های تحقیقاتی مستقل از تمام مارک های ملی امتیاز شده است. ما اعتقاد داریم که کسانی که معنی چیزی.

که پاسخ بود به طور مستقیم به تجربه مشتری مربوط نیست، اما ما در تمکین گروه با ادعای دومینو به پیتزا بهترین مزه شیفته شد. از آنجا که وقت ناهار آن بود، و ما گرسنه بودند، ما این ادعا را به آزمایش گذاشته.

ما لذت می برد سفارشی و به سفارش پیتزا آنلاین ما، که دومینو برآورد در دست ما در حدود 33-43 دقیقه باشد. پس از ما از سفارش قرار داده، آن را سرگرم کننده به تماشای پیت Pizzamaker پیگیری جریان دو پای ما است. تجربه شروع به بزرگ به عنوان پیشرفت پیتزا ما از "منظور قرار داده شده" به "آمادگی" را به "پخت" به تماشا "بررسی کیفیت."

سپس ناهار ما در زمان به نوبه خود برای بدتر، به عنوان پیتزا ما در "بررسی کیفیت" برای بیش از 20 دقیقه، زمان بیشتری را نسبت آن را در زمان به آنها را طبخ باقی مانده است. این موضوع چه بود، چه به پیتزا سفارشی ما اتفاق افتاده بود؟ یک مشکل کیفیت وجود دارد؟ آیا پیتزا ما شکست برخی چک مهم tastiness؟ شد یک نیروی کار شرکت های بزرگ به نام در به رفع ناهار ما؟

بهترین حدس من این است که پیتزا فقط آنجا نشسته بودید تا زمانی که آنها توسط فرد تحویل برداشت شد، به طوری که پیت Pizzaman می تواند بر وضعیت به مرحله نهایی تغییر "سفارش تحویل داده شده است."
مشاوره CRM
پیتزا ما در نهایت در دقیقه 71 وارد شدند، فراتر از وعده داده 33-43 دقیقه. و، آنها سرد بود.

من این داستان به منظور بحث درباره این نظرسنجی مشترک است که دومینو از من خواست تا با پر کردن. این نشان می دهد برخی از نمونه های خوبی از شیوه های طراحی بررسی برای جلوگیری از. در اینجا بررسی است ...

صفحه نمایش در 5.05.35 PM 2016/5/27 شات

من می خواهم به بحث در مورد دو تا از سوالات پژوهش:

    
راننده تحویل خود را خولیو هر دو وقت شناس و مودب بود؟
        
پیتزا ما یک و نیم ساعت تاخیر، به طوری که هیچ راه خولیو وقت شناس بود. او مودب بود؟ مطمئن. این درخواست بررسی است یک اشتباه رایج، آن را درخواست یک امتیاز از دو چیز در یک مقیاس است. در این وضعیت، هر یک از اقلام را به یک امتیاز متفاوت است. با توجه به جمله بندی سوال، من این را با یک ستاره (ما بسیار گرسنه بود که آن را به سرانجام رسید) پاسخ داد. چگونه ها Domino خواهد می دانم چه چیزی را با این داده ها؟ آنها به احتمال زیاد به اشتباه تفسیر آن و سرزنش خولیو (همین دلیل است که من اضافه اظهار نظر).
    
آیا Pelen سفارش خود را با دقت و پخت آن به کمال؟
        
اول از همه، من نا امید برای پیدا کردن که پیت Pizzaman در واقع نه پیتزا ما را بود (که هک Pelen است؟). یک بار دیگر، دومینو است پرسیدن یک سوال ترکیب. مواد تشکیل دهنده درست بود (بله در بخش اول)، اما آن (بدون در بخش دوم تا) سرد بود. شاید من باید Pelen برای پیتزا سرد بودن سرزنش نیست، اما مشتری مسئول شناسایی که مقصر نیست. سوال پرسیده مورد آن در حال به کمال پخته، که چنین نیست.



من نمی دانم چه چیزی باعث شکست خدمات با پیتزا ما، اما من هم نمی پاسخ عددی من به این سوالات خاص فکر نمی کنم کمک خواهد کرد دومینو درک آنچه اتفاق افتاده. داده ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد به سرزنش خولیو برای مودب نیست و یا نشان می دهد که Pelen ساخته شده پیتزا اشتباه، که هر دو نادرست است.

همانطور که می بینید، شرکت ها نیاز به از طریق راه خاص آنها درخواست بازخورد فکر می کنم. حتی سوالات ضعیف طراحی شده ارائه داده است، اما نتایج به راحتی می توانید بد تفسیر شود.

بنابراین، آنچه در مورد این دومینو به "پیتزا بهترین مزه؟" ممکن است مطالعات حمایت از این ادعا وجود دارد، اما این یافته ها از کوچک ما مطابقت ندارد "گروه تمرکز می کنند." با این حال، ما لذت بردن از ناهار ما با دوباره گرم پیتزا و بحث دلچسب در مورد تجربه مشتری دومینو است.